Treceți la conținutul principal

Noutati de la Dm

  Hello! Cred ca stiti ca unul dintre magazinele mele favorite este Dm. Nu cumpar chiar toata ziua, dar o data pe saptamana intru pe acolo sa vad ce-au mai adus. Dintre toate produsele, gelurile de dus ma tenteaza intotdeauna cel mai tare, dar zabovesc mult la mastile de ten, la stand-ul de parfumuri (imi place ca au testere) si imi cumparam foarte des coacaze uscate de la ei. Pacat ca nu le mai gasesc momentan, dar trag speranta sa le pot cumpara din nou.


  Cand am primit oferta de colaborare din partea lor, am sarit intr-un picior. Nu numai ca ma entuziasma ideea de-a primi produse din marcile lor proprii, dar Dm mi se pare un nume mare si tentant inca de pe vremea in care am intrat prima data in magazinul lor si asta a fost in decembrie 2008. Facem un deceniu de cand ne cunoastem, asa ca e o relatie stabila si serioasa :)).

 Am primit o cutiuta adorabila, roz, in care ma asteptau cuminti cateva produse. Nu le-am ales eu, asa ca sunt si lucruri pe care nu cred ca le-as fi cumparat la prima vedere, insa am inceput multe dintre ele si pana si unele care nu credeam sa mi se potriveasca, imi priesc :).

  O sa incep cu produsul pe care il aveam pe lista si pe care eram sigura ca o sa-l cumpar cel tarziu in martie: spuma de dus Hawaiian Dream cu cocos si floare de tiare. Miroase extraordinar, dar va fac review la inceputul saptamanii fiindca o tot folosesc de cand am primit-o.
  Am mai descoperit doua lotiuni: una sub forma de spray cu miros fructat pe care am pus-o la loc de cinste si tot intind mana dupa ea. E uimitor de buna si atat de usor de aplicat. A doua este intr-un ambalaj adorabil, la fel de roz ca si cutiuta, e de fapt un lapte-ser, ceva foarte interesant, pe care de abia astept sa-l pun pe mine.

  Un deodoronat de tip roll-on. Eu nu mai folosesc de multa vreme genul asta de deodorante, dar pe asta l-am aplicat deja de vreo patru ori si imi place mirosul si faptul ca se usuca mult mai repede ca alte produse similare. A fost o descoperire neasteptata.
  Gama Balea cu rodie formata din sampon, balsam si crema pentru stralucirea parului. Am folosit doar balsamul care mi se pare mai bun decat cel cu orhidee pe care l-am avut in toamna. Imi place mult mirosul.
  Pentru ten am primit o masca si niste fiole. Nu am apucat sa le incerc, dar sunt foarte curioasa in privinta lor. Sunt genul de produse care par a fi compatibile cu mine.
  Am primit si un pieptene, e numai bun cand mi se incalceste parul.
  Un balsam de buze din gama Alverde. Desi prefer balsamurile incolore, tocmai nuanta m-a tentat la acesta. E un roz foarte placut, dar urmeaza sa-l incerc putin mai incolo fiindca tocmai am deschis alt balsam de buze asupra caruia imi concentrez atentia.

  Am primit si o paleta de farduri, Chocolate, cu niste nuante care se potrivesc cam oricui si in orice imprejurare. Chiar daca nu sunt un guru in materie de make-up, promit s-o testez si sa revin cu impresii. Deja am facut swatch-uri si mi se pare super ok.

  Si un rimel, tot de la Alverde, intr-o nuanta de maro. Ma credeti ca nu am incercat mascara maro pana acum? Imi propusesem de ceva vreme si uite ca planetele s-au aliniat :).
  Stiu ca ati asteptat postarea aceasta cu nerabdare inca din momentul in care v-am aratat cutiuta nedeschisa pe pagina mea de Facebook, asa ca sper ca v-am satisfacut curiozitatea si ca v-a placut postarea. In curand urmeaza sa va dau si multe alte detalii.


Kissez!

Comentarii

  1. Spuma de duș Hawaiian Dream mi-a plăcut la nebunie cum miroase, să mai termin din stocurile de geluri de duș și intenționez s-o recumpăr.
    Loțiunea spray n-am observat-o la raft, dar o să mă uit de ea cu prima ocazie... Sper să fie mai eficientă decât loțiunea spumă a lor, care pe lângă a parfuma nu face mare lucru. :(
    Un rimel maro fain am de la Melkior, îmi place, dar tot negru rămâne cel mai bun pentru mine. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. miroase foarte exotic ;)).

      in dm-ul meu erau putien lotiuni si costa 12 lei, parca :). mie mi se pare ca merita.

      e adevarat ca negrul defineste mai bine, dar cred ca o sa ma inteleg si cu maroul :)).

      Ștergere
  2. Si pentru mine dm este magazinul preferat. Balea este marca de geluri de dus pe care le cumpar de cate ori intru in magazin. Produse Alverde nu am luat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu inclin mai mult catre balea decat alverde, dar am cumparat din ambele :).

      Ștergere
  3. Serul si fiolele sunt curioasa cum sunt, iar paletuta are culorile perfecte pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiam ca exista lotiune de corp spray��Vreau și eu!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla