Treceți la conținutul principal

Sampon si crema impotriva caderii parului Viva Natura - reviews

  Salutare! In ultimele luni am folosit doua produse Viva Natura despre care o sa va spun cateva impresii. Nu experimentasem deloc cu acest brand romanesc, desi il observasem in plafare sau diferite magazine online, ba chiar citisem si cateva review-uri pe alte bloguri. Ei bine, astrele s-au aliniat si la mine au ajuns samponul cu extract de lamaie si argan si crema impotriva caderii parului cu extract de brusture pus alte plante si petrol. Preturile lor sunt foarte bune, samponul costa in jur de 21 lei, iar crema cam 24. Ambele vin in ambalaje de tip tub care dozeaza bine continutul.

  Samponul cu lamaie si argan este destinat parului normal sau gras si promite intensificarea nuantei parului. Consistenta lui este una medie, spumeaza imediat si se clateste repede. Nu incalceste parul si reuseste sa elimine tot sebumul de pe scalp. Cred ca am mai mentionat asta pe undeva, am impresia ca parul meu reactioneaza in ultima vreme mai bine la alte sampoane exceptand Syoss, ori pur si simplu mi s-a intamplat sa gasesc si alte sampoane care mi se potrivesc. Cert e ca acesta de la Viva Natura imi lasa parul foarte curat, nu se ingrasa mai repede si chiar il simt proaspat pentru mai mult timp. Nu este agresiv cu firele de par si se consuma intr-un ritm ok. Miroase foarte citric, a lamaie 100% si imi aduce aminte de sampoanele pe care le foloseam in copilarie. Una peste alta, acest sampon a fost o descoperire placuta si mai am foarte putin din el. Unde mai pui ca are ingrediente naturale in proportie de 98,9%. Imi place, nota 9.
  Crema cu brusture, urizca, measteacan, tataneasa si petrol este destinata caderii anormale a parului. Slava Domnului, nu ma confrunt cu asa ceva, dar probabil stiti ca am mai folosit in trecut tratamente pe aceeasi nisa in speranta ca imi fortific parul si ca il hranesc corespunzator. Aceasta crema se aplica atat la radacina, cat si pe lungimea firului de par, se lasa in par intre 15-45 de minute, iar apoi se samponeaza parul. Se poate folosi cel mai des la doua zile si nu mai rar de o data pe saptamana. Eu am utilizat-o cam la fiecare a doua spalare, deci undeva la fiecare patru zile. Nu am observat sa-mi ingrase parul deloc si se clateste uimitor de repede pentru consistenta destul de densa pe care o are. Ma samponez ca de obicei si produsul dispare rapid. Parul se simte ceva mai viguros, capata volum sesizabil si faptul ca e pe baza de petrol m-a incurajat s-o folosesc constant. Dupa cum probabil stiti, acest ingredient este foarte bun pentru un par frumos, lucios si sanatos si era folosit pe vremuri de aproape toate fetele care doreau sa-si ingrijeasca podoaba capilara. Diferenta dintre obiceiurile de ieri si cele de azi e faptul ca aceasta crema nu miroase a petrol. In schimb, miroase chiar puternic a brusture, deci are o aroma mai intepatoare si care persista, dar nu e urata. Doar ierboasa, cumva. Se mentine si in par, dupa spalare, dar ramane mult mai vaga si nu ma deranjeaza cu nimic. Crema mi se pare un produs interesant, usor de folosit, exista si un sampon complementar si cred ca ar ajuta in lupta impotriva caderii parului. Nota 9.


  Acum, daca cele doua produse mi-au placut, am fost curioasa sa vad si ce alte produse sunt in colectia Viva Natura si am gasit mai multe decat credeam. Crema de corp cu portocale si unt de shea imi suna delicios, spre exemplu :).

  Eu va recomand sa le luati de pe Vegis, ei au mereu oferte bune despre care v-am mai povestit, game complete si pachete la preturi speciale, plus ca gasiti si multe alte nume importante din industria cosmeticii si al alimentatiei. Astazi puteti beneficia de reducere de 15% din valoarea comenzii folosind codul VARA15. Codul este valabil in intervalul 8:00-13:00.



Kissez!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader