Treceți la conținutul principal

Un barbat si o femeie

  Hello! Cartile lui Jojo Moyes sunt pe val in ultima perioada si castiga tot mai multi fani, zi de zi. Am cazut si eu in plasa tevaturii create si intai am citit Inainte sa te cunosc. Mi-a placut, asa ca am decis ca este timpul sa adaug inca un volum in colectia mea. Am ales Un barbat si o femeie instinctiv, atunci cand am vazut-o in libraria online Libris si am citit-o chiar repede avand in vedere ca are mai mult de 400 de pagini.

  Marele plus la scriitura lui Moyes este ca decurge lin,  nu te oboseste si reuseste sa te capteze mai devreme sau mai tarziu, dar o face cu siguranta si reusesti sa te atasezi de personaje fara mari dificultati. Jess este o mama tanara si singura care-si creste greu copiii. Fetita, Tanzie, este foarte buna la matematica si, in general, un copil inteligent si atent, iar Nicky, baiatul ei vitreg, trece printr-o adolescenta dificila, se simte complet neacceptat de colegii lui si tinde sa se izoleze in permanenta. Jess lucreaza atat ca menajera dar si ca barmanita, dar eforturile ei constante nu le asigura o viata linistita. Pe de alta parte, il avem pe Ed, un tip cu bani, cariera si succes, dar care va face o greseala iar viata lui se va schimba pe nagandite, existand posbilitatea ca Ed sa ajunga la inchisoare.


  Jess e menajera lui Ed si la inceput exista anumite ostilitati intre ei, fiecare pare ca apartine unei anumite lumi paralele care nu se vor atinge niciodata, insa ei sunt in fond doi oameni raniti, trecuti prin greutati si esecuri si pe punctul de-a pierde multe si incetul cu incetul, toate barierele dintre ei se vor topi si totul se va compune intocmai ca la un puzzle. Nu vreau sa va povestesc mai multe pentru ca ar fi frumos sa descoperiti toata povestea chiar din carte. Desi istoria de dragoste este la baza destul de previzibila si stii clar cum se termina totul, ti-e greu sa lasi cartea din mana. Si chiar daca stereotipul fata saraca si cinstita si baiatul dur in aparenta si cu un suflet bun a fost utilizata pana la refuz, nu stiu cum se face ca in romanul acesta este frumos interpretat. Poate pe alocuri e putin cam sentimentalista pentru baietoasa de mine, dar pot spune ca e o carte buna si mult peste majoritatea cartilor cu tenta romantica. Daca va place genul, nu trebuie s-o ratati.


  Pe voi v-a captat fenomenul Jojo Moyes?



Kissez!

Comentarii

  1. M-a captat și apoi m-a plictisit. :)) Mi se par mult prea asemănătoare romanele ei, iar unele au o puternică tentă telenovelistică, în opinia mea. Asta e singura tradusă în română pe care n-am citit-o, dar nici nu mă grăbesc deloc s-o fac. Dintre celelalte, mi-au plăcut „Înainte să te cunosc” și „Fata pe care ai lăsat-o în urmă” (cred că ți-ar plăcea, mai ales că e puțin și despre război), iar „După ce te-am pierdut” și „Ultima scrisoare de dragoste” mi s-au părut povești prea mult trase de păr și pline de clișee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu deocamdata raman doar la acestea, ma tem ca se la iau pe toate la rand ar fi prea lacrimogen pentru mine :)). dar pun "fata pe care ai lasat-o in urma" pe lista :).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla