Treceți la conținutul principal

New stuff - Yves Rocher

  Hey! Astazi o sa povestim despre noutatile de toamna si iarna de la Yves Rocher. Brand-ul nu s-a lasat mai prejos nici in acest an si ne surprinde cu produse super. Eu am deja cateva in teste si pot spune ca sunt foarte impresionata mai ales de un cosmetic de care, sincera sa fiu, nu ma asteptam sa imi placa asa de tare. Detaliile vor veni in review-uri, bineinteles.


  Din punctul meu de vedere, noutatea cea mai tentanta este noua apa de parfum Accord Chic din gama Secrets d'Essences. Din aceeasi gama mi-a placut foarte mult Iris Noir si ma asteptam la multe de la un produs din aceeasi gama. M-a uimit persistenta si mirosul special, de tamaie.

  Alta noutate este si Elixir Jeunesse, un ser special conceput pentru a mentine tenul cat mai tanar si ferit de efectele nocive ale poluarii.

  Pudra pentru gomaj formata din sapte ingrediente cu origine naturala.
Pentru ingrijirea mainilor, un duo imbatabil pe baza de arnica bio: scrub si crema hranitoare.


  Gelul pentru curatare Hydra Vegetal vine acum intr-un tub eco-friendly cu mult mai putin plastic.
  Alte noutati lansate in a doua parte a anului 2016 sunt fondul de ten imbogatit cu uleiul din o mie de trandafiri, pudra pulbere pentru luminozitate, blush-uri si farduri in nuante noi, dar si demachiantele Pur Bleuet.


  Iar in ceea ce priveste colectiile de iarna, speciale pentru perioada Craciunului, avem: para si cacao, clementine picante si merisoare cu migdale. Toate suna delicios! Printre produsele disponibile puteti gasi ape de toaleta, balsamuri de buze, geluri si lotiuni de corp, dar si alte minuni.













Kissez!

Comentarii

  1. Ah, ce ciudă mi-e că nu se mai fabrică Iris Noir! Când am auzit de Accord Chic, că ar conține iris printre ingrediente, m-am bucurat, dar de fapt el miroase predominant a tămâie, cum am spus și tu. Dar totuși îmi place, numai că am grijă să nu torn toată sticla pe mine, cum am eu obiceiul, că e prea puternic. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si ie imi place si e adevarat, nu are nimic in comun cu iris noir :).

      Ștergere
  2. Am avut si eu gelul de curatare Hydra Vegetal si mi-a placut la nebunie. E bland si eficient.
    Crema de maini cu arnica o am si imi place ca e hidratanta si nu e unsuroasa :)
    In rest...tentante rau noutatile :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am in plan sa testez in seara asta gelul de curatare, inca n-am apucat :).

      Ștergere
  3. Sa te bucuri de ele pana la ultimul strop ca tare bine mai arata! ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte bune produsele de la Yves Rocher. Eu am avantajul ca am si lucrat o vreme la ei astfel incat stiu fiecare produs daca e favoritul meu sau nu :)
    Din pacate in ultimul timp nu am mai cumparat nimic pentru ca am tot strans bani pentru zile negre si concedii colorate insa ma gandesc serios sa plasez comanda :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt importante si concediile colorate, la zilele negre mai bine sa n-ajungem :)).

      inseamna ca esti experta in yr ;).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader