Treceți la conținutul principal

Tratament Gerovital H3 Derma Plus impotriva caderii parului - review

  Hello! De cand detin acest blog, parca acord mai multa atentie parului meu. Am facut pace cu el, fiindca eram cam certati si de cand ii anticipez nevoile, imi raspunde si el pe masura. Desi nu ma confruntam cu o pierdere masiva de par, am observat ca imi cad ceva mai multe fire si m-am gandit ca un tratament o sa ajute. M-am hotarat asupra brandului Gerovital si am ales cutia de fiole H3 Derma Plus, o gama ceva mai scumpa, dar care promite rezultate notabile. Cutia contine 12 fiole si costa 90 de lei. Fiecare fiola este confectionata din sticla, dar varful se indeparteaza usor si nu sar aschii. Produsul chiar pare profi inca de la prima privire.



  Produsul actioneaza in doua sensuri: opreste caderea parului dar si ajuta la regenerarea sa. In prima saptamana de utilizare, se aplica trei fiole, iar din urmatoarea saptamana cate doua. Cura se opreste atunci cand parul nu mai cade sau dupa o durata de trei-patru luni. Totodata, nu trebuie sa se foloseasca mai mult de doua fiole pe saptamana. O fiola contine exact doza pentru o aplicare. Produsul se aplica imediat dupa spalare, pe parul umed, se maseaza pe scalp, iar apoi parul se poate usca atat in mod natural cat si cu foehnul. Eu v-as sfatui sa nu folositi pe durata tratamentului nici produse de styling ca sa lasati parul sa respire.


   Buuun! Am trecut la testare: m-am bucurat sa observ ca produsul nu este deloc lipicios, ca nu ingrasa parul (ba chiar mi s-a parut ca mi l-a facut putin aspru) si ca n-are miros care sa se amestece cu aroma samponului.  Aplicarea e foarte simpla. Cam dupa primele cinci fiole, deci dupa aproximativ doua saptamani am observat ca numarul firelor cazute s-a redus simtitor. Apoi parul parca a devenit mai viguros, mai stralucitor si, bonus, am observat ca incep sa-mi creasca micute fire deasupra fruntii. Cu alte cuvinte, functioneaza! Repet, nu ma confrunt cu o alopecie in toata regula, mai mult imi cade parul la schimbarea anotimpurilor si uneori ceva mai multe fire pe baza de stres, dar consider ca un astfel de tratament poate ajuta mult si in prevenirea caderii parului cu conditia sa nu abuzez de el.


  Daca aveti probleme cu parul si nu stiti ce sa-i mai faceti, poate fiolele Gerovital va vor fi de ajutor. Eu le dau nota 10 si va mai spun ca le gasiti in farmacii dar si pe site-ul oficial Farmec :).





Kissez!


Comentarii

  1. ma bucur sa aflu despre acest tratament. :) Si eu am ceva problemute cu parul desi am mare grija de el. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla