Treceți la conținutul principal

De ce imi place luna aprilie

  Salutare! In martie am hotarat ca la inceputul fiecarei luni sa fac o lista cu lucrurile care imi plac cel mai mult si am inceput aceasta serie de postari cu dorinta de-a vedea partea frumoasa din orice intamplare, anotimp sau zi.



   Asadar, imi place APRILIE pentru ca:

- de obicei sunt Pastile si chiar daca nu sunt (asa ca anul acesta) toate magazinele sunt pline de iepurasi, oua si tot felul de mielusei, gargarite si altele - din ciocolata bineinteles :)). Ma binedispune sa le vad pe toate la un loc.


- toti pomii sunt infloriti deja si gradinile sunt pline de o multime de floricele


- sunt zile in care chiar daca nu ma imbrac in tricou, poti sa iau pe mine bluzite foarte usoare


- daca pana acum stateam pe banca cateva minute, de azi pot sa-mi iau o carte si sa citesc in parc


- chiar daca ies dimineata devreme, nu ma mai zgribulesc cu nasul in fular si nici nu ma chircesc cand deschid usa blocului


- mananc destule fructe in tot timpul anului, dar de abia in aprilie imi vine cheful de legume


- am trecut la ora de vara si parca am mai mult timp pentru...orice!





  Voua de ce va place luna APRILIE?









Kissez!




Comentarii

  1. Luna aprilie imi place pentru ca: temperaturile sunt tocmai pe placul meu, e luna in care imi cumpar imbracaminte si incaltaminte noua pt sezonul cald, stau mult pe afara cu familia, e saptamana ”altfel” la scoala si ma distrez cu picii, iar anul asta imi place mai ales pt ca e si Pastele in aprilie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am chef de-un shopping dar n-am avut timp sa ma duc prin magazine.

      pastele e in 1 mai, dar pregatirile le facem in aprilie :).

      Ștergere
    2. =)) Pastele e in 1 Mai, eu am concediu in ultima saptamana din aprilie si am ramas setata pe saptamana aia :))

      Ștergere
  2. Pomii înfloriți, temperaturile mai plăcute, ziua mai lungă... sunt lucru care-mi plac și mie la aprilie. Mă bucur la maxim de zilele astea frumoase care credeam că nu o să mai vină o dată.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca vinerea trecuta cand eram infofolita in haine de iarna imi pierdusem speranta ca in curand urmeaza zile frumoase.

      Ștergere
  3. Clar, cel mai bun lucru este faptul ca avem timp, ziua fiind lunga si calda :)
    Iar pomii infloriti sunt absolut minunati.

    RăspundețiȘtergere
  4. eu sunt fana mai mai mult :) dar aprilie inseamna copaci infloriti si pentru mine! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe mine in mai ma incearca rinita alergica, dar o sa incerc sa gasesc lucrurile care-miplac si la aceasta luna :).

      Ștergere
  5. Zici ca mi-ai citit gandurile!
    Si eu iubesc aprilie din aceleasi motive.
    Pe mine chiar ma bucura faptul ca am trecut la ora de vara si nu ma simt obosita absolut deloc. Yay! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla