Treceți la conținutul principal

Gloss Oriflame The One Power Shine - Rose Glacier - review

  Hello! Acum cateva zile ma incerca rau nostalgia si ma gandeam la cate si mai cate - toate din sfera beauty! Mi-am adus aminte de tot felul de produse pe care le-am avut, le-am regretat pe cele care nu se mai fabrica si am suspinat dupa ele, m-am hotarat sa-mi cumpar din nou anumite brand-uri sau sa experimentez cu altele si la un moment dat am ajuns si la Oriflame si mi-am adus aminte de glossurile Power Shine din colectia The One si mi-am dat seama ca nu v-am povestit absolut nimic despre nuanta Rose Glacier pe care am avut-o cu ceva timp in urma.

 Asa ca astazi, o sa notez cateva ganduri despre el. In primul rand, mi-a placut gramajul de 5 ml: suficient cat sa nu te plictisesti si destul de putin cat sa-l termini inainte sa expire. Pretul standard este de 27 de lei, dar apare la reduceri mai mereu. Are acelasi miros de pepene de care m-am indragostit si la nuanta Trendy Berry. Vine intr-un ambalaj tare dragut, care arata luxos, dar care lasa produsul sa curga si din acest motiv nu l-am pus niciodata in geanta.


  Swatch nu i-am mai facut deoarece nuanta este aproape transparenta, cu usoare tente roz-albicioase care pe buze nu se observa, iar sclipiciul este fin si se vede exact ca in tub! Are aplicator-buretel, simplu. Nu e lipicios pe buze, se intinde frumos, nu usuca, nu rezista prea mult, dar efectul e natural, discret, iar aroma aia de pepene ma incanta tare mult. Iar scliiciul ramane pe buze, nu m-am trezit cu el pe toata fata.


  L-am terminat destul de repede fiindca mereu intindeam mana dupa el si de obicei il aplicam peste un ruj ceva mai puternic colorat. Una peste alta, imi place gama asta de glossuri si posibil sa-mi mai iau unul la un moment dat. Nota 9 :).






Kissez!


Comentarii

  1. Mirosul mi-a plăcut și mie mult la ele, le-aș fi folosit des doar pentru asta, dacă mai eram fană a gloss-urilor.
    Cât despre ambalaj... nici nu vreau să-mi amintesc cum mi-a făcut o geantă praf. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca stiu de care zici, insa eu nu l-am avut :).

    RăspundețiȘtergere
  3. tin minte ca am incercat si eu chestii de buze de la Oiflame si miroseau bine. Acum am in noutati un balsam, ma hotarasc daca il bag in teste sau nu :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla