Treceți la conținutul principal

Tonicul apicultorului de la Apiland

   Salutare! Am perioade in care o simpla raceala ma tine si o luna iar dupa cate-o gripa ma simt fara vlaga multe saptamani, tusesc si-mi curge nasul cu nemiluita si, per ansamblu, ma "bucur" de-o imunitate scazuta. Am incercat pe ici-pe colo sa remediez problema, am mancat tone de fructe, m-am ferit de oamenii bolnavi, uneori a functionat, alteori, nu. Daca sunt stresata, pot sa mananc oricat de corect si pot sa ma infofolesc in cele mai groase haine, tot aia e :(. Si, din pacate pentru mine, de curand m-am aflat intr-una din aceste faze. Dupa o gripa in septembrie, cu febra si alte dulcegarii de genul acesta, in octombrie m-am racit. Nu groaznic, dar suficient cat sa ma enerveze si sa-mi puna bete in roate. Norocul meu ca exact inainte sa ma imbolnavesc, am primit Tonicul apicultorului de la Apiland. Bineinteles ca doream sa-mi cresc imunitatea cu el, dar imbolnavindu-ma, am hotarat sa-l folosesc pe post de remediu si am luat in fiecare dimineata cate doua fiole de tonic. Fiecare fiola contine:
  • 1000 mg Lăptișor de matcă PUR; 
  • 500 mg Extract de polen; 
  • 50 mg Extract de propolis; 
  • 4000 mg miere;
  • Apă purificată.

Lăptișorul de matcă pur este renumit pentru intărirea sistemului imunitar, stimularea activității cerebrale, eliminarea insomniei și a oboselii. Lăptișorul de matcă pur este singura sursă naturală de ACETILCOLINA, mediator în procesul de transmitere a influxului nervos. Este unica sursa de Acid 10 HDA (substantă activă cu efect antibacterian, antifungic și antiviral) care mărește rezistența organismului în fața bolilor și ajută la eliminarea radicalilor liberi. Conține toată paleta de aminoacizi esențiali (18 la numar) care nu pot fi sintetizați de organism. Este sursa naturală, numărul 1 de acid pantotenic - vitamina B5 - care contribuie la sinteza coenzimei A, agentul principal al reacțiilor biochimice intracelulare.
Polenul este bogat în fibre, vitaminele A si K, vitamina C. Acționează benefic asupra stomacului, ficatului, bilei și a colonului, normalizand tranzitul intern; îmbunătățește capacitatea de concentrare și memoria.
Propolisul purificat este bogat în flavonoide și polifenoli, cu puternice proprietăți antioxidante, antifungice și antibacteriene. Propolisul stimulează formarea de anticorpi, intărind astfel sistemul imunitar.



  Cu alte cuvinte, am zis ca daca nu termin raceala asa, o sa ma termine ea pe mine. Dupa cum v-am zis, am luat cate doua fiole in fiecare dimineata, pe stomacul gol (inainte cu jumatate de ora de masa) timp de cinci zile. Fiolele sunt de sticla si initial va spun drept ca am simtit reticenta gandindu-ma la fiolele de algocalmin pe care le vedeam in copilarie si de care mi-era frica - nu cumva sa ma ranesc cu vreun ciob. Dar ce sa vezi, ca fiolele astea sunt inteligent facute: se rup simplu si usor, nici gand sa sara vreo aschie. Si arata tare interesant, recunosc. Intai se rupe un capat, apoi fiola se pozitioneaza deaspura gurii si de abia apoi se rupe al doilea capat, iar tonicul poate fi inghitit.


  Si ce gust bun are! Desi am sesizat inscriptia cu "gust delicios" am fost tare sceptica, dar m-am lamurit rapid ca e dulce, bun si se ia foarte foarte usor. E ceva mai lichid ca mierea, dar pe alocuri are o consistenta densa.


  Si acum testul suprem? M-a scapat de raceala? N-o sa mint sa va zic ca parca mi-a luat-o cu mana, insa a contribuit la vindecarea mai rapida. Dupa primele doua fiole durerea din gat (care era chiar puternica) aproape ca mi-a disparut. Plus ca imediat dupa ce-l luam, ma simteam energica si chiar daca nasul imi curgea, eu ma simteam in putere. In plus, eu care ma indopam de paracetamol, am luat mult mai putin de data aceasta.


  Imi pare rau ca nu l-am testat pentru intarirea imunitatii, dar probabil voi face si asta in viitor. Pana atunci ma bucur ca am scapat mai ieftin cu raceala asta :).


  Il gasiti si voi pe site-ul Apiland, atat in cutii de 10 fiole, cat si de 20, iar zilele acestea produsul este la oferta. Check it out!



  Voi ati incercat Tonicul apicultorului? Nu-i asa ca-i un nume simpatic si usor de retinut? ;)



Kissez!

Comentarii

  1. Eu iubeam fiolele de algocalmin, poți să crezi așa ceva? :D
    De la Apiland îmi place mult și mierea crudă de salcâm, este delicioasă. Pentru mine cheia sănătății sunt apicolele și vitamina C. Cum nu le iau, cum o iau la vale. De răcit, răcesc greu, o dată la câțiva ani, însă cad foarte repede în depresie, am nevoie de chestii care să mă energizeze fizic pentru ca mai apoi să-mi revin psihic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te cred, dar recunosc ca mi-e greu :)))).

      eu ma gandeam sa incerc sa iau cate-o lingurita de ghimbir dat pe razatoare... eu ma imbolnavesc repede doar cand sunt foarte streasata, inrest mai fac fata cumva...

      Ștergere
  2. Foarte interesant, merita sa il iau in calcul! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie mi-a placut foarte mult.
    Ce sa spun, e preferatul meu! :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla