Treceți la conținutul principal

Roll-on Dove Invisible - review

  Hello! Va vine sa credeti ca acum vreo 6 ani am folosit intr-o perioada exclusiv roll-on-uri? Imi intrase mie in cap faptul ca deodorantul se usca direct pe pielea mea, il facea mai eficient. Am renuntat fiindca trebuia sa pun o cantitate ceva mai mare si, implicit, sa stau destul de mult timp sa se usuce.


  Bineinteles ca intai de toate conteaza marca deodorantului, nu doar felul sau, dar roll-on-urile in final s-au dovedit a fi pentru mine cele mai slabute si cele care a faceau sa pierd cam mult timp. Totusi, de curand am incercat un Dove Invisible si ma asteptam sa fie bunut, mai ales ca de la Dove imi plac si stick-urile si spray-urile.


  Forma recipientului e chiar buna, usor de tinut in mana si dozeaza optim. Miroase ok, ca intreaga gama Invisible si imi place ca se usuca foarte repede. Din pacate, au fost cateva zile in care am simtit un iz semi-dubios. Bine, eu sunt obsedata sa miros cat mai frumos si deseori mi s-a spus ca simt izuri inainte sa apara :)), dar nu m-am simtit tocmai confortabil cand eram data cu el. In plus, eu am marea problema de-a avea axilele foarte scobite. Stiu, la prima vedere poate va intrebati care-o fi problema cu asta. Pai, in caz de stick sau de roll-on, pot da gres cu aplicarea pentru simplu fapt ca avand axilele asa scobite, nu intra in contact cu deodorantul. Spray-ul merge direct la tinta. Oricum, zilnic imi ridic mainile in cele mai ciudate pozitii, ca sa anihilez Monstrul Transpiratiei!

  Al doilea lucru care nu mi-a placut la acest deodorant a fost faptul ca am simtit uneori o senzatie de prurit. Nu intensa si nu foarte des, insa s-a intamplat chiar si la temperaturi mai scazute.


  Una peste alta, roll-on-ul nu prea mai este pentru mine si Dove nu m-a dat pe spate la acest capitol. Cele mai bune antipersirante cu bila pe care le-am incercat au fost cele de la Bourjois, ele chiar mi-au lasat impresia ca functionau, dar se usca greu de tot si stateam ca o gaina pe caldura pana puteam sa ma imbrac :)).


  Pentru Dove, nota 6,5! Daca vreti sa experimentati cu el, il gasiti in aproape toate magazinele, are 50 de ml si pretul undeva la 11 lei.




Kissez!

Comentarii

  1. Monstrul Transpiratiei?! :)))))))))))))))))
    Roll-on-ul Bourjois m-a incantat o vreme pana nu a mai functionat. Au intervenit cele de la Garnier cu care ma inteleg de vreme buna! Deo tip stick nu mai vreau!!! Intre timp, a intervenit alaunul... aflat in perioada de testare, zau ca mi-as dori sa raman la el daca e asa cum mi-a parut pana la acest moment!

    Tze nota miiicaa... :( Bine ca nu te-ai facut profesoara! :P

    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai e un monstru :)). si enervant pe deasupra!

      cred ca alaunul n-ar fi o idee foarte buna pentru mine din cate-am citit pana acum.

      bine ca nu mi-a trecut prin cap sa ma fac, nu? :))

      Ștergere
  2. nici eu nu foloses deo-roll-uri. simt ca nu sunt eficiente pentru mine si ma dispera ca trebuie sa astept sa se usuce. Asa ca apelez la spray-uri cel mai des si apoi la stick-uri.
    puup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu folosesc dove dar cel stick, acesta va intra pe lista de dorinte
    Draga mea, te-am nominalizat la Premiile Liebster!
    Sper sa accepti invitatia! :)
    http://deyutza87.blogspot.ro/2015/07/the-liebster-award.html
    Multumesc *

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi! o sa vin sa vad, desi dupa nume imi pare ca am mai facut tagul liebster de vreo trei ori ;)).

      Ștergere
  4. Nu l-am incercat pe acesta, de obicei prefer spray-urile :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. spray-urile sunt cele mai eficiente si din experienta mea.

      Ștergere
  5. Eu nu folosesc roll-on, doar spray. Tot Dove Invisible Dry am si eu acum si il iubeeeesc! Ba chiar l-am cumparat a doua oara. Protejeaza calumea, miroase minunat a floricele si nu pateaza. E super. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie mirosul imi place ceva mai mult cel de la original, dar nici invisible nu-i de lepadat ;).

      Ștergere
  6. Ce chestie... și eu aveam aceeași impresie despre deodorantul roll-on, ca e mai eficient dacă se usucă acolo... :)
    Eu acum folosesc stick Rexona, dar nu am o părere fixa despre el. Cât de curând o sa încerc și roll-on... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu m-am lamurit cu ceva timp in urma ca nu e cel mai eficient, dar sunt unele mai bunute ca dove invisible.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla