Treceți la conținutul principal

Gel pentru dus si baie Babaria cu aloe vera- review



 Hello! Saptamana trecuta va aratam cea mai recenta comanda de pe site-ul Aoro si va promiteam ca voi reveni cu un review pentru gelul de dus si de baie Babaria cu aloe vera.


  In primul rand, mai auzisem eu cate ceva despre acest brand pe ici-pe colo, insa nu aflasem prea multe despre calitatea acestor produse. Am vazut ca exista foarte multe, intregi game de ingrijire, atat pentru ten, corp, cat si pentru probleme specifice, cum ar fi produsele anticelulita. Am descoperit zeci de recipiente pe site, care de care mai atragatoare: in general, au gramaje mari, preturi foarte bune si arome interesante. Am inceput sa ma interesez de ele, am vazut ca exista pareri pozitive. Mai greu a fost sa ma decid cu care produs vreau sa incep. Intai m-am axat doar pe gelurile de dus, apoi am cautat toate produsele Babaria (sper ca ati vazut aceasta optiune pe site, unde puteti sa alegeti o marca anume si va vor aparea afisate toate produsele acelui brand).


  Dintre toate gamele, mi-a placut cel mai mult cea cu aloe. In general, cand aud sau vad produse de ingrijire pe baza de aloe devin brusc interesata. E o planta care mie-mi place, pe care o simt benefica si care nu ma necajeste niciodata prin miros pentru ca aroma ei este simpla, placuta si destul de delicata.

  Bun! Dupa ce-am ales gama cu aloe am oscilat intre lotiunea pentru fermitate Babaria, demachiant si gel de dus. Probabil ca as mai fi oscilat mult si bine, insa rezervele de gel de dus din casa se terminau vazand cu ochii, asa ca am ales gelul. Si nu regret nicio clipa, este unul dintre cele mai faine geluri pe care l-am avut :).


  In primul rand, e mare, deci imi ajunge o buna perioada de timp. Are 750 de ml, iar pretul este accesibil pentru oricine. Este atat gel de dus, dar poate fi folosit si pe post de spumant de baie. Eu l-am folosit doar ca gel, insa sunt convinsa ca face multa spuma si in cada.

  Aroma este atat de placuta, chiar am impresia ca tocmai am rupt o frunza de aloe, e un miros natural, deloc sintetic. Desi nu pricep prea bine la ingrediente, am cautat sa vad unde se situeaza extractul de aloe in lista si e pe locul 5, asa ca mi se pare chiar ok.


La fiecare dus am nevoie de o cantitate medie de produs si imi place la nebunie cand il vad in palma caci e verde! Un verde intens, frumos care ma revigoreaza doar cand il privesc. Iar textura este densa.

 In general, ma declar multumita cand un gel de dus nu usuca pielea, insa acesta imi lasa impresia ca mi-o si hidrateaza. Cu putine produse imi simt pielea atat de supla si calmata. De altfel, este special conceput pentru pielea sensibila.

 Stiti ca de obicei, chiar daca sunt entuziasmata de un gel de dus si teoretic as mai vrea sa-l iau inca o data, imi spun ca oferta e asa de variata incat trebuie sa incerc mereu altele. Ei bine, sunt convinsa 99% ca o sa ma reintalnesc cu acest gel. Chiar simt ca merita, m-a cucerit - nota 10 :).


Kissez!

Comentarii

  1. Si eu am mai auzit de Babarie ici-colo dar nu stiam ca au atatea produse :) Intr-un final am cumparat si eu de la Lidl un gel de dus de la Cien si cu aroma din Asia :D Interesant gelul de dus, cand mi se vor termina rezervele, poate ma voi orienta si spre Babaria :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e favoritul meu momentan. nici eu n-aveam habar cate zeci de produse exista. :)

      Ștergere
  2. uau! ma faci curioasa daca i-ai dat 10 :)

    RăspundețiȘtergere
  3. am vazut si eu zilele trecute un stand cu produse Babaria in Constanta si chiar ma bucur sa aflu ca sunt produse de calitate.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. cremele si gelurile de dus pe baza de aloe chiar previn uscarea pielii, o hidrateaza si indeparteaza celulele moarte. as incerca si eu un astfel de gel de dus pentru ca se stiu beneficiile folosirii prouselor cu aloe vera.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu il ador!Aproape ca nu l-am ratat in nicio comanda la Aoro pentru ca nu l-am mai gasit pe nici un alt site disponibil.
    Pupici!Sa te bucuri de el :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu sunt tentata si de celelalte variante, desi imi dau seama ca acesta cu aloe e ceva mai special avand in vedere gusturile mele.

      mersi ;)

      Ștergere
  6. Mmm, aveam un feeling ca este bun! Mi-l doreeeesc! :D
    Multzam pentru review, Alina! :*

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu siguranta in viitorul apropiat am sa aleg sa incerc si eu acest gel de dus.Si eu sunt o admiratoare de geluri de dus.

    De curand mi-am deschis un blog : http://marabty.blogspot.ro/ si am postat un machaij si mi-ar placea daca te-ai uita putin.Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vin sa vad, dar sa stii ca eu nu ma prea pricep la machiaje. :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla