Treceți la conținutul principal

Favoritele lunii octombrie

  Neata! Luna asta parca s-a impartit in doua: in prima parte am avut cateva favorite, apoi acestea s-au terminat si am trecut la alte produse, dintre care mi-au mai placut cateva. Ca si in septembrie, nu am poza de grup pentru ca eu arunc super-rapid recipientele goale :)).
- deodorantul Cien mi-a stat alaturi intreaga luna si l-am iubit pana la ultima picatura. Review aici.
- am folosit mai multe mostre Vichy Idealia Life Serum. Nu e crema perfecta, asta e cert, dar a fost destul de buna, va urma si un review.
- masca de par Floral. Am folosit-o doar in a doua parte a lunii, insa imi place si ii voi dedica un articol in noiembrie.
- servetelele demachiante Ops. Super ieftine, dar uimitor de bune. O sa scriu si despre ele.
In prima parte a lunii am avut doua produse ce ma relaxau seara:
- gelul de dus Baratti, review aici
- untul de corp I love... despre care puteti citi aici
In a doua parte am trecut la alt duo ;)
- untul de corp Cien, e chiar bun, desi nu m-am asteptat la foarte multe din partea lui
- gelul de dus Iarna despre care am scris putin aici




  Pe Miniprix avem o oferta tare simpatica: Joia Neagra, unde articolele din colectia Halloween sunt la reducere de 25%!





Kissez!

Comentarii

  1. eu am luat un deo Cien albastru, dar m-a dezamagit rau de tot azi :(
    Serul Vichy cum i spus si tu nu e cel mai grozav, dar e ok

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cel albastru e cel mai innecacios.
      l-am luat o singura data si n-am de gand sa-l mai cumpar.

      Ștergere
  2. Sa le folosesti cu placere in continuare.
    Oare ti-am spus ca eu iubesc untul de corp Cien? :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu daca o sa postez vreo golaciune dar se aduna si la mine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. N-am gasit Cien-ul, desi am mers special in lidl pentru el.
    next time :)

    RăspundețiȘtergere
  5. de unde ti-ai luat servetelele Ops ? In ultima perioada am folosit si eu servetele demachiante ( in prezent le folosesc pe cele de la Farmec cu galbenele ).
    Luna asta am si eu o favorita : crema de corp de la Balea ( 500 ml ) cu shea si ulei de argan. Scrie ca e unt de corp, dar are mai mult consistenta unei creme. Merita incercata.
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie imi plac produsele Cien..calitate ok tinand cont de pret.Draguta oferta Miniprix..nu stiam de ea,poate gasesc ceva interesant

    RăspundețiȘtergere
  7. Ador unturile de corp I love ..., iti vine sa le mananci nu alta. :) Nu am incercat mai multe produse cosmetice de la Cien, decat un ruj.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n-as putea zice ca mi-a venit sa mananc untul, dar a avut efecte faine.

      Ștergere
  8. poate reusesc si eu in weekend sa scriu despre favorite.
    untul de la Cien se afla si pe lista mea. Imi place tare mult
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-e ca-mi mai cumpar unul si deja am iar 5 produse pentru corp...

      Ștergere
  9. astept cu interes review-ul pentru masca de par Floral.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  10. untul de corp e la reducere la lidl, 15 lei :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi de pont, vazusem si pe fb si am scris si eu azi pe blog :).

      Ștergere
  11. Mi-am luat Cien-ul...Mai bine zis, l-a luat cineva din Lidl!:))
    In rest, nu cunosc produsele, cu exceptia mastii de par (eu am varianta Apidermin)...
    Ai fost harnicuta si in grafic, eu sunt in urma cu toata cele, timpul imi pune piedici!

    Pup, Alina!:)
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper sa-ti placa.

      stii tu cum e cu graficul.. am vb noi ca daca nu ma tin de program, risc sa nu mai postez deloc.

      Ștergere
  12. N-am incercat inca nimic din ceea ce ne-ai prezentat. Sunt curioasa sa incerc servetelele demachiante!
    Te invit si pe tine si pe cititoarele tale la un giveaway pe blogul meu: http://www.beautystory.ro/2013/10/anniversary-giveaway.html
    Camelia

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla