Treceți la conținutul principal

Spumant de baie cu aroma de pin Cien- review

   Hello! Chiar daca am primit recent acest produs, l-am exploatat la maximum si am ajuns deja la jumatatea sa. Il puteti gasi in Lidl, are un litru si un pret de doar 7 lei. Desi pe partea din fata sta scris mare foam bath, pe spate, tradus in romana ajungem la crema pentru dus.


   Poate va aduceti aminte ca v-am spus ca nu sunt o impatimita a bailor, ca nu am rabdare, dar din tot pachetul primit de la Lidl cel mai tare mi-a atras atentia aceasta spuma de baie. M-am invartit in jurul ei vreo zi, am mirosit-o si am ajuns la concluzia ca eu trebuie sa fac baie aici si acum!

   In primul rand are un miros minunat: revigorant, destul de puternic. Consistenta este destul de densa si a facut multa multa spuma, ceea ce pe mine m-a bucurat enorm, eu trebuie sa ma afund in clabuci :)). Mirosul a invaluit toata baia si a persistat chiar si pe pielea mea. A fost o experienta relaxanta si chiar daca de obicei dorm prost  dupa ce fac baie (indiferent de temperatura apei si respect regula cu 3-4 ore inainte de a ma culca) am dormit ca un bebelus. Pe bune :)). Plus ca nu mi-a uscat deloc pielea.

  A doua zi iar n-aveam stare si m-am hotarat sa-l folosesc si pe post de crema de dus :). A fost genial si asa! E atat de racoritor, incat am senzatia ca sunt intr-o padure de conifere si aroma mi se pare autentica. Am sentimentul ca-mi intra in plamani aer perfect curat. Nu mi-a uscat deloc pielea, ba chiar am avut curajul sa nu folosesc lotiune si nu am regretat. Face o piele foarte fina, dar de data asta mirosul n-a persistat mai deloc.


  Oricum, iubesc acest produs si ce e mai caraghios e faptul ca, desi l-am zarit prin Lidl de multe ori, nici nu am luat in considerare o astfel de achizitie. Sunt mai mult ca sigura ca o sa-l mai cumpar la un moment dat, am dezvoltat o dependenta fata de el :)). Nota 10. 

  Mai exista si variantele Sweet Orange si Cream&Care ;).



Kissez!

Comentarii

  1. Asa ma simt eu cand ma uit la produsele cu arome de ceai verde, pin, si altele asemanatoare, ma fixez pe niste preferinte si.. atat :)
    Suna interesant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca majoritatea se ghideaza dupa cele cateva preferinte :).

      Ștergere
  2. L-am vazut si eu prin Lidl insa nu i-am acordat atentie.. dar acuma chair voi merge maine si imi voi cumpara! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. imi plac mirosurile lemnoase si cred ca si acesta mi-ar fi pe plac.. :D
    cred ca si varianta cu portocale mi-ar placea mult.. :D
    si eu folosesc spumantul pe post de gel de dus si chiar imi place
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu cred ca daca eram in fata raftului si eram pusa sa aleg o varianta m-as fi indreptat spre cea cu portocale :)).

      Ștergere
  4. Clar trebuie sa cumpar si eu acest spumant, dar poate varianta Sweet Orange, pentru ca adorrrrr portocalele.
    Simona.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu cand ma gandesc la produse cu miros de pin, ma gandesc la mirosul de orodizant de masina si la cel de toaleta. Dar daca tu i-ai dat nota 10, o sa ii dau si eu o sansa si sa ma duc sa-l miros in Lidl,cu toate ca nici eu nu prea sunt adepta bailor in cada - prefer dusurile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca faci aceasta asociere sunt aproape sigura ca n-o sa-ti placa nici spumantul. eu imi cumpar si odorizantul de toaleta cu pin :)))

      Ștergere
  6. Cred ca miroase super :-> data viitoare o sa ma uit si eu la el :-) oare varianta Cream&Care cum o fi ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma faci sa vreau si eu baie aici, acum!!!:)) Parca simt aroma proaspata de pin, imi imaginez cada in natura - la munte, intr-o zi calduroasa!:))

    Si asta in conditiile in care eu fac doar dusuri, n-am treaba cu apa adunata in cada si cu spuma!

    Il retin ca idee pentru mama, ei ii plac baile cu spuma!
    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. prima data cand am facut baie eram dupa ceva sport si a fost foarte nimerit :).

      si aici e la fel: mama e mai mult cu baile, eu cu dusurile :)). dar de cele mai multe ori adopta si ea dusul din lispa de timp sau chef.

      Ștergere
  8. interesant!
    m-ai convins sa-l cumpar datorita senzatiei tale cu padurea de conifere...cautam un astfel de produs de ingrijire, cu o aroma proaspata...curata...revigoranta si racoritoare. cred ca se potriveste perfect acelor stari de epuizare nervoasa.
    ms!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact, te poate ajuta sa te ridici oricat de grea ti-a fost ziua.

      Ștergere
  9. Hmm...suna tentant, desi niciodata nu cred ca m-ar fi tentat un spumant de baie cu aroma de pin, dar chiar ma faci sa-mi doresc sa-l incerc :)

    RăspundețiȘtergere
  10. e de luat in considerare daca zici ca hidrateaza cat de cat :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a fost foarte bland cu pielea mea, chiar daca de mai bine de 6 luni folosesc lotiune de corp zilnic )cu foooarte mici abateri).

      Ștergere
  11. Hm, trebuie sa il icnerc si eu, e ieftinel :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e super ieftin, ma uitam in brosura si nu-mi venea sa cred ca e numai 7 lei.

      Ștergere
  12. eu nu am incercat nici un gel de dus din Lidl, ce-i drept ajung f rar. Dar chiar am observat ca au produse bune si foarte ieftine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am avut si doua geluri si desi n-au fost exceptionale, clar au facut mai mult decat altele mai scumpe.

      Ștergere
  13. L-am folosit si eu si mi se pare foarte bun. Il recomand cu caldura!

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu am mai avut un spumat de baie de nu mai stiu cand. Mie imi plac baile lungi, ar cine a mai avut timp de ele in ultimul timp? Eu sincera sa fiu as incerca varianta cu portocale:D

    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu ma cam plictisesc, trebuie sa fie spuma prea multa sau un miros care sa-mi placa prea mult ca sa nu incep sa ma foiesc dupa 5 minute :)).

      Ștergere
  15. Ma abtin, ma abtin, ma abtin...Dar e atat de greu...;))
    Vreau si eu, normal. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. face parte din produsele permanente, asa ca te va astepta :)

      Ștergere
  16. Nu am observat-o niciodata cand am trecut prin Lidl dar acum parca-mi vine sa ma imbrac si sa ies sa o cumpar :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Mi-ai facut pofta de o baie cu spuma. Cred ca nu am mai facut de nu mai stiu cand, eu avand doar dus. O sa il miros si eu cand voi mai ajunge la Lidl.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca acum un an-doi ma puteam lipsi de cada si s-o inlocuiesc cu o cabina de dus, dar in ultime luni mi-am mai schimbat optiunile :)).

      Ștergere
  18. e foarte bun mirosul asta pe timp de vara :).

    RăspundețiȘtergere
  19. Haha, ma pregateam sa las comentariu si am vazut ca Claudia Choice a spus cam acelasi lucru pe care voiam sa-l spun si eu :))! Bine ca mi-a sarit in ochi, ca as fi spus si eu aceeasi chestie :))!

    Imi place la tine ca mereu ne recomanzi produse care in mod normal nu ne-ar atrage atentia. Vezi dincolo de ambalaj(daca pot spune asa :)) ) si nu ai acolo "n" arome de baza dupa care te ghidezi mereu :D. Incerci tot timpul altceva. Chiar apreciez asta la tine :*!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. spumantul asta chiar nu ajungea pe blogul meu daca nu-l primeam... uneori nu sunt pe faza :)).

      Ștergere
    2. Am fost ieri la Lidl si l-am cumparat....Doamne, bine mai miroase....imi vine sa stau cu nasul in el toata ziua.Bineinteles ca mi-am luat si odorizant de toaleta cu miros de pin ...Imi plac recomandarile tale,idem cu ce-a spus Alexandra Teru

      Ștergere
    3. ce ma bucur ca ai aceeasi parere cu mine :) cred ca al meu n-apuca luna iulie :)).

      inseamna ca suntem compatibile ;). stai prin preajma ca am mai descoperit cateva produse bune carora le voi face review ;).

      Ștergere
  20. Nici eu nu prea fac baie, acasa avem oricum numai cabina de dus, poate ca l-as cumpara sa-l duc la tara pentru impatimitii bailor ;) In schimb mi-am cumparat un gel de dus Cien cu ginkgo si frangipani si imi place foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  21. Este intr-o sticla opaca de culoare alba si are capac portocaliu. Gelul e alb cremos cu miros fresh- e doar parfumat cu gingko si frangipani, insa contine ulei de migdale dulci care lasa pielea catifelata.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla