Treceți la conținutul principal

Shopping Dm si cadourile de Pasti :)

  Hey! Desi sunt in continuare in project pan si nu ma clintesc in bataia tentatiilor, se pare ca sunt destul de norocoasa si am primit multe cadouri de la Iepuras, plus ca am avut nevoie de cateva lucruri imperios necesare.

  Incep cu ce mi-am luat singura:
- spray-uri Balea: cel cu pitaya e cumparat pentru a treia oara, dark glamour a fost ales deoarece era singurul din acest sortiment si n-am vrut sa-l las parasit :)). 6.5 lei fiecare.
- balsam pentru par saten Balea - 8 lei
- crema hidratanta Herbagen, am luat-o s-o folosesc impreuna cu mama ca era prea mare - 100 ml, cam 13 lei a costat daca bine-mi amintesc.
- demachiant Byphasse cu 15 lei - 500 de ml pentru ca am citit multe pareri bune despre el. Daca e bun, am facut investitia anului, daca e rau, nu stiu cum voi scapa de el :)).

  Ultimele doua au fost luate din Real.

  Acum, cadourile :).

Caseta cu lapte de baie, gel de dus si crema de corp, plus portfard. Toate bune si frumoase, setul arata ok, chiar e dragut, DAR face parte din gama Baylis&Harding!!! Adica seturile alea doua pe care le-am desfiintat la mine pe blog, in review-uri. V-am zis ca presimt ca mai primesc... Totusi, le dau o sansa pentru ca sunt micute 100ml, 100 ml si respectiv 50. Pretul de 75 de lei mi se pare nejustificat, sa fiu sincera, inca dinainte de a le folosi.

Caseta cu gel de dus, exfoliant, unt de corp si sapun cu smochine si struguri Grace Cole. Nu obisnuiesc sa caut preturile cand primesc cadouri, dar o fac de cand am blog, ca sa dau informatiile corecte. 52 de lei.
Set cu lotiune de corp si gel de dus Suddenly - 20 lei. A aparut prin februarie in Lidl, iar eu ma uitam cu ochii mari dupa el. Iata ca Urecheatu' a apreciat cum am rezistat in project pan si mi-a adus el setul :)). Aceeasi situatie a fost si la cele mai noi geluri Senses (aproximativ 7 lei bucata). Stiam ca le voi cumpara la un moment dat, dar n-aveam voie chiar acum.



Pentru ca mai ramasese doar un gel de dus de pozat, am aruncat in obiectiv si niste cioco :)). Palmolive-ul ( vreo 15 lei) miroase foarte fresh, va fi perfect in zilele calduroase :). Si e la 500 de ml :)).


  Eu zic ca sunt multe, mai ales ca eu de fapt sunt ortodoxa :)).



Kissez!



Comentarii

  1. Numai bunatati. :)
    Sa le folosesti cu placere si sa te bucuri de ele. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. cum sunt spray-urile de la Balea? as vrea si eu sa imi iau dar nu am ajuns niciodata sa miros unul sa vad daca imi place sau nu :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow,bucura-te de toate produsele astea frumoase si,banuiesc,binemirositoare;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa te bucuri de ele... te invidiez :P pe la tine trece Iepurasul de 2 ori :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi. da, dar si eu fac pe iepurasul tot de doua ori :)).

      Ștergere
  5. Ha ha alt set :))
    Sa le folosesti cu placere si sa ne spui cum ti
    s-au parut :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ultima faza mortala..."m-ai alesca e sunt ortodoxa" :)) sa ma pregatesc pentru Patsele ortodox atunci, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu, am impresia ca ala va fi mai modest :)). va fi bazat pe avon, ca iar suspin dupa cateva produse de acolo si cred ca Iepurele o sa ma ajute.

      Ștergere
  7. frumoase cadouri.. sunt foarte curioasa de produsele grace cole, m-au tentat la un moment dat :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o sa revin cu impresii, momentan nici nu le-am desfacut.

      Ștergere
  8. :)) M-ai uimit cu ultima idee...

    Imi amintesc postarea in care spuneai ca te temi sa nu mai primesti acel tip de set...
    N-am mai avut de mult timp nici geluri de dus Avon, nici Palmolive, dar - cum spuneai - ne tinem de project pan si terminam ceea ce avem!:)

    Sa folosesti cu drag toate darurile Urecheatului!:D
    Te pup, Alina!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eram sigura ca nu scap :)).

      eu sunt moarta dupa senses de la avon, ma inteleg foarte bine cu ele. palmolive luam multe acum vreo 4-5 ani.

      mersi :).

      Ștergere
  9. ahaaa...deci o sa vina...Pastele :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa le folosesti cu placere! :-* :-)

    RăspundețiȘtergere
  11. uu cate cadouri! sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sa le folosesti cu placere.
    Mie de la Patmolive tin minte ca acum ceva ani mi-a placut mult de tot un gel de dus cu aroma de portocale, foarte fresh si energizant. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce frumoase sunt toate :) sa le folosesti cu mare placere :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Am avut demachiantul Byphasse- varianta cu pompita si e foarte bun, curata excelent! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar ma miram ca nu l-am mai gasit cu pompita, dar nu ma deranjeaza. sper sa-mi placa.

      Ștergere
  15. sa le folosesti pe toate cu placere
    inseamna ca ai fost cuminte si iepurasul a vrut sa te bucure mai repejor.. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  16. ador acel gel de dus de la palmolive...pentru mine este perfect, asa fresh...nu suport aromele dulci :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Cat de glamourus arata spray-ul albastru de la Balea!Trebuie sa-l incerc si eu,il voi cumpara cand trec prin DM, ca tot am un wishlist urias, ce mai conteaza un spray? Poate cine stie,il inlocuieste pe Dove..
    Si gelul de dus de la Palmolive e foarte foarte bun!L-am avut de doua ori si, atunci cand il aveam numai pe el il foloseam!Are particule exfoliante, cred ca ai observat, iar mie imi lasa pielea moale, catifelata si hidratata, nici nu mai aveam nevoie de lotiune sau crema.
    Simona

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. miroase ok si pare sa ofere si protectie, l-am folosit aseara.
      am observat, dar mi se par foarte fine, cred ca poate fi folosit mai des de o data pe saptamana.

      Ștergere
  18. "De ce ti-e frica......" - era clar ca o sa primesti un set din acela "fenomenal" (dar, poate se va dovedi a fi ok, pana la urma). Poate Iepurila a vrut sa te pacaleasca de 1 aprilie ;))

    RăspundețiȘtergere
  19. "De ce ti-e frica......" - era clar ca o sa primesti un set din acela "fenomenal" (dar, poate se va dovedi a fi ok, pana la urma). Poate Iepurila a vrut sa te pacaleasca de 1 aprilie ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eram convinsa ca iar primesc! intai le incerc si apoi vin cu ideile complete :)).

      Ștergere
  20. SA le folosesti cu mare bucurie, macar pe unele;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi, deja m-am apucat tare de gelul roz de la Avon :).

      Ștergere
  21. Finalul a fost memorabil! :) La anu stau si eu cu ochii'n patru dupa iepurasul catolic. :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce drăguuţ! Câte bunătăţi! (Gelul de la Palmolive îl am şi eu şi îmi place mult)

    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  23. Sa le folosesti cu placere! Astept review la crema hidratanta.:) Noroc cu poza ta, altfel aveam impresia ca-i o varianta veche, ambalajul este aproape identic. Thermal SPA mi se pare cea mai reusita gama de la Palmolive.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o sa revin cu articole despre toate, sau aproape toate produsele :).

      Ștergere
  24. :) ce iepuras bogat :), sa le folosesti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  25. Ohooo, faine toate :) sa vedem ce mai urmeaza luna viitoare :)) sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vor fi mai putine, am primit deja ce era mai important. mersi :).

      Ștergere
  26. Oh, un nou set Baylis! Arată excepțional, dar mi-e teamă că îl vei desființa și pe acela.
    Bomboanele le-ai pus mai mult ca sigur pentru a ne ispiti! :P Eu, una, numai la ele m-am gândit în timp ce-ți scriam comentariul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi-e teama, dar in curand purced la experimentat :)).

      :))) n-am avut intentii atat de malefice :).

      Ștergere
  27. Eu mi-am luat ieri din Lidl parfumul Suddenly:D Am vazut multe articole ca seamana cu Coco Mademoiselle si am zis ca trebuie sa il am si eu, mai ales ca e si la un super pret-15 lei :))):">
    De cateva ori l-am omis dar dupa atatea review-uri l-am luat si chiar persista in jur de 5-6 ore:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a avut parfumul acum multi ani si din pacate eram atat de alergica la el, incat a trebuit sa-l dau altcuiva :(.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla