Treceți la conținutul principal

Crema de dus Harmony Time Nivea cu trandafir alb si lapte de migdale - review

   Hey! De cand am primit acest produs am fost sceptica din doua motive: nu-mi prea place aroma trandafirilor si nu m-am prea inteles cu produsele Nivea in general. Bine, la un moment dat foloseam aproape numai geluri de la aceasta marca. Happy time era unul dintre favorite pana m-am prins ca sunt foarte comedogene. M-am umplut de bubite pe piept si spate si nu stiam de ce. A durat destul timp pana am inteles de ce pateam asta si vreo 10 sticle de gel consumate, asa ca sunt convinsa  de efectul asupra mea.

  Totusi, am decis sa-l incerc. In sticla mirosea chiar bine. Trandafirul alb, care nu e atat de puternic parfumat ca cei colorati, plus aroma de migdale compuneau un miros destul de placut, asa ca m-am apucat sa-l testez.  In apa isi modifica putin mirosul, aducand aminte de produsele pe baza de ulei, lucru ce-mi displace. Oricum, l-as fi tolerat, dar au fost si alte aspecte care m-au nemultumit. Textura este uleioasa de-a dreptul. Pentru mine un gel de dus hidratant/hranitor este unul care nu-mi usuca pielea, insa cu acesta simteam ca am o bariera uleioasa, iar pe dedesubt pielea mi-era uscata ca hartia. In plus, m-a scos din sarite senzatia aia lipicioasa chiar si daca ma clateam pana la epuizare. Se clateste greu, foarte greu. Nu face mai deloc spuma, asa ca se consuma repede. Dupa fix doua dusuri m-am trezit cu pieptul si spatele pline de bubite, deci e foarte comedogen. Avand in vedere ca are 500 de ml (la aproximativ 20 lei, daca va intereseaza), ma facea sa am un nod in gat de cate ori il priveam. Solutia? L-am folosit pe post de spumant de baie. Mi-a ajuns la 2 bai pentru ca nu face spuma, am umplut cada de ulei si pe mine de nervi, dar l-am terminat. Nu mai vreau geluri Nivea, desi unele miros bine. Nota 2, la mine numai harmony time n-a fost...




Kissez!

Comentarii

  1. Ador produsele Nivea !Nu am incercat-o inca.

    RăspundețiȘtergere
  2. Uf, uf...sper ca maine sa ne povestesti despre un produs wow.;))
    Vad ca tot de dezamagiri ai avut parte. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-am adus aminte ca mai am multe poze si sunt produse care nu mi-au placut si despre care n-am avut chef sa scriu pana acum :).

      Ștergere
  3. Am avut unul anul trecut tot asa, era uleios si mirosea a fructe fermentate, parca Diamond Touch era. :)) Eu nu m-am lecuit, acum cateva zile am luat unul nou din gama fresh, cu frangipani. Pe cel cu lapte de cocos nu l-am vazut inca.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie cand nu-mi place / nu-mi prieste ceva il arunc :)
    Alt produs de evitat :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi pare rau sa aud ca ai avut o experienta asa de rea cu produsele Nivea, eu sunt multumita de gelurile de dus de la ei

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu ti-a placut?:(( Pe mine m-a vrajit cand l-am avut:( Probabil ca pielea noastra nu reactioneaza la fel.Imi pare rau pt dezamagirea ta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi pare tare rau pentru ceea ce ai patit! Nu mi-am mai luat de foarte mult timp un gel de dus Nivea; nu-mi amintesc sa fi avut probleme la el dar, pur si simplu nu le-am mai cumparat...

    Din detaliile tae deduc ca e foarte slab produsul!

    Multumim pentru review, Alina! E foarte util...

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e doar parerea mea, multor fete le-a placut ;). deci nu ma asculta doar pe mine.

      Ștergere
  8. pacat...inseamna ca nu am sa il incerc.
    eu cu trandafir alb am avut o apa Organic Bulgarian.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. depinde ce-ti doresti de la un gel de dus. daca te enerveaza pelicula uleioasa si nu ai rabdare la clatit indelng, nu ti-l recomand.

      Ștergere
  9. O, imi pare rau pentu experienta ta. Acesta este unul din gelurile mele preferate, mie chiar imi place foarte, forte mult.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nici prin gand nu mi-ar fi trecut ca sunt comedogene,dar acum,stand si gandindu-ma,imi dau seama ca ai dreptate!
    Sincer nu m-as fi gandit vreodata ca un gel de dus poate fi comedogen..poate doar o crema,un ulei,ceva..Mie mi-a placut acest gel de dus,asta neluand in seama faptul ca e comedogen.Acum m-am prins de motivul pentru care am spatele si piepul (in ultima vreme nu prea) pline de cosuri si imperfectiuni,de trebuie sa port numai bluze pana in gat...Multumesc,nu le voi mai cumpara!De cand iti citesc postarile am aflat o gramada de chestii interesante si folositoare :)
    In ultimul timp nu mai folosesc gel de dus pe piept si pe spate,ci doar gelul de curatare pentru fata.
    Simona.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pentru mine toate produsele nivea au acelasi efect. desi unele lotiuni de corp erau bunicele, ma intriga cum de am din nou bubite imediat dupa ec incepeam sa le folosesc.

      ;)

      Ștergere
  11. Pare rau pentru experienta avuta cu gelul de dus :)

    Il am si eu pe acelasi, tot la 500ml (luat cu 13 lei + deodorant cadou mai demult). Deocamdata l-am folosit doar de cateva ori, dar nu mi se pare asa rau. Spre deosebire de cel pe care il avea inainte (de la A rose from Bulgaria) care avea un miros asa puternic de trandafiri si facea putina spuma, acesta e chiar super :)) nu miroase f puternic si face si spuma destula... Daaaar nu cred ca as da 20 lei pe el :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu n-am dat banii pe el, l-am primit. eu sigur nu l-as fi cumparat.

      Ștergere
  12. Suna foarte naspa produsul asta, parca si bilele alea efervescente dupa care ma topesc eu si face apa uleioasa tot nu am avut probleme cu curatarea pielii si nu lasa pielea uleioasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu m-am clatit triplu fata de alte dati si ma simteam mai murdara decat la inceputul dusului.

      Ștergere
  13. Ce aiurea ca nu iti prieste. Eu am mai folosit geluri de dus de la Nivea si chiar imi plac, iar crema de fata tot de la ei folosesc. Poate ai tu alergie la unul din ingrediente.
    te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am avut si creme de fata si m-au nenorocit. pentru mien nivea e unul dintre cele mai proaste branduri existente. doar un sampon m-a multumit cat de cat...

      Ștergere
  14. au, nota 2? eu ma gandeam ca suna asa frumos...trandafir alb..

    RăspundețiȘtergere
  15. Nasol :D eu am avut vreo 3 geluri de dus Nivea si mi-au placut :) ce-i drept, pe acesta nu l-am incercat...nu prea le am cu trandafirii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am avut cel putin 15 geluri nivea si absolut toate au fost comedogene. iti dai seama ca am dezvoltat o mica fobie in ceea ce le priveste.

      Ștergere
  16. niciodata n-am luat gel Nivea, dar chiar ma tentau acum cu reclamele lor cu pielea fina . Habar n-aveam ca-s comedogene si iti pot iesi bubite.Mai ales daca asta e si uleios... bleah! Acum inteleg de ce mai aveam eu bubite pe corp si nu stiam de ce, probabil de la alte geluri. ce bine ca citesc bloguri :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca stii ca nu faci bubitele foarte repede, iti recomand gelurile mai vechi, ele nu sunt uleioase.

      sigur de la altele. eu si de la Mitia m-am umplut.

      Ștergere
  17. nu stiu daca am avut vreodata gel de dus de la Nivea, sau probabil am avut acum foarte mult timp si nu mai tin minte..
    imi pare rau ca ti-a provocat asa o neplacere
    eu de cand am descoperit gelurile de dus Balea, le cam folosesc doar pe acestea.. :D si mai folosesc si Gelurile de la Avon cu (,) care ma inteleg bine
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  18. Hey Alina, pare rau, eu nu am patit asa ceva niciodata.
    Am pielea fina (sarutmana mama)si sunt semi norocoasa, nu fac bubite/cosuri decat pe ten -> goddamit :-s de la un stres, un mancat gras, un pms :d.
    Eu ma inteleg bine cu Nivea, cu Dove si Palmolive cu masline :d
    Folosesti si scrub?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla