Treceți la conținutul principal

Adio, Iris Noir!

   Hey! Am simtit nevoia sa fac aceasta postare, pentru ca unul dintre cele mai reusite parfumuri de la Yves Rocher, va fi scos din productie. M-am indragostit de Iris Noir inca de la prima mostra primita. Desi credeam ca va fi un parfum greu, inecacios, am descoperit un parfum deosebit de feminin, floral, dulce. Daca ar trebui sa-l caracterizez intr-un singur cuvant, cred ca as alege elegant. Notele predominante sunt iris, patchouli, dar si unele condimentate. Rezista foarte bine, pe piele se transforma intr-un parfum cald, care rasfata simturile. Mi-a placut foarte mult, e o aroma speciala si, de cand am aflat ca nu se va mai gasi, m-a cuprins o mica stare de nostalgie.




  Voi l-ati avut? L-ati indragit?




Kissez!



Comentarii

  1. Ohh da :( pacat ca nu se va mai gasi. Si mie mi-a placut mult..

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am apucat sa il folosesc.. :( dar era pe lista mea de ceva timp. imi pare rau ca va fi scos..
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am avut numai cateva miniaturi. nu stiu daca l-as fi recumparat, dar, cu toate astea, mi-a placut mult.

      Ștergere
  3. nu l-am avut si sincer nici nu l-am mirosit :d, poate il vor rebaga in productie daca e cere pentru el :d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din cate am observat, yr nu prea adopta aceasta strategie.

      Ștergere
  4. Eu am avut o sticluta de 30 ml (inca mai am cativa ml in ea) si mi-a placut la nebunie. Regret nespus ca il vor scoate, la pachet cu preferatul meu Rose Absolue, dar ma consolez cu gandul ca mai am timp pana la sfarsitul lunii martie sa strang bani macar pentru unul dintre ele.
    Am aflat ca vor baga in aceasta gama un parfum intitulat Neroli si vor mai scoate o apa de toaleta cu aroma de lacramioare (Mughet, parca).

    RăspundețiȘtergere
  5. De ce il scot din productie? Nu stiam. Am avut parfumul asta de doua ori: o data l-am primit si apoi mi l-am cumparat. O perioada lunga a fost parfumul favorit. Pacat. Daca as fi stiut, cu siguranta imi mai cumparam unul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Rau e cand dispar lucruri care iti plac, eu una nu am incercat nici un parfum Yves Rocher.

    RăspundețiȘtergere
  7. il am inca. l-am primit cadou la o comanda, imi place foarte mult si imi pare rau ca il retrag. :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu l-am avut dar pare foarte placut din descrierea ta.
    Imi plac parfumurile elegante.

    RăspundețiȘtergere
  9. Am sunat la YR si mi-au spus ca doar varianta de 30 ml va fi scoasa, cel de 50 va ramane.

    RăspundețiȘtergere
  10. Oricum eu l-am comandat pe cel de 30 de ml....si pe urma am mai vrut sa adaug ceva la comanda si am intrebat daca o sa il scoata si pe cel de 50ml.Abia astept sa il primesc.L-am comandat dupa ce am vazut un review de-al tau :)Au spus ca il pastreaza pe cel de 50 si o sa ii faca nu stiu ce imbunatatiri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa-l folosesti cu placere!

      asta cu imbunatatirile nu suna prea bine :(. in ultima vreme am tot fost dezamagita de asa-zisele imbunatatiri.

      Ștergere
  11. eu nu l-am avut si imi pare rau acum...poate o sa-l mai gasesc si eu daca varianta de 50 ml nu va fii scoasa,ca tot spunea cineva mai sus.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  12. M-ai facut curioasa .Nu l-am incercat!

    RăspundețiȘtergere
  13. nu l-am avut, dar chiar in perioada asta folosesc un alt parfum de la Yv - Vanille Noire

    RăspundețiȘtergere
  14. offf l-am avut si eu ,miroase superb!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu l-am avut,insa daca va ramane varianta de 50 de ml poate il voi cumpara,mai ales ca imi place review-ul tau si aromele,imi plac parfumurile elegante,deci inseamna ca imi va placea si Iris Noir.
    Oricum sunt indragostita de tot ce inseamna Yves Rocher,de la parfumuri (care 90% le iubesc) pana la creme si produse de machiaj.
    Parfumurile mele preferate sunt Comme une Evidence, Flowerparty si Moment de Bonheur.
    Simona.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. inca se mai gaseste si in varianta asta, asa ca, daca-l vrei neaparat...

      Ștergere
  16. Preferatul meu de la Yves Rocher este Rose Absolue, din aceeasi linie Secret d'Essences. Irisul nu prea e pe gustul meu, in parfumuri vreau sa spun, ca altfel in gradina am o multime si sunt superbi! Ca miros irisul mi se pare o floare rece, usor masculina. Totusi imi pare rau ca va fi eliminat Iris Noir, pentru ca fiecare tip de parfum are iubitorii sai.

    O sa recenzez si eu cat de curand Rose Absolue. Mie mi-e frica sa nu-l discontinueze pe acela! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, este o aroma masculina, dar si eleganta :).

      ne putem astepta la orice...

      Ștergere
  17. Nu pot sa cred caci nu va mai fi iris noir. Pacat Imi cer scuze caci nu am putut folosi diacriticile. Dar sper ca se va mai gasi IRIS NOIR,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai vad ca inca se gaseste. ori a fost o minciuna, ori o sa-l "reinventeze". nu cred totusi sa-l scoata, dar vom vedea.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla