Treceți la conținutul principal

Lapte demachiant Herbagen cu ulei de masline - review

    Hey! Astazi o sa cititi despre un produs care mi-a placut. Am cumparat acest demachiant din Kaufland, la pretul de 11 lei. Mi-a atras atentia de ceva vreme, mai ales datorita faptului ca ambalajul arata mult mai scump decat costa. De fapt, cand l-am vazut pe rafturi, chiar ma miram ca se gaseste in Kaufland si am crezut ca are un pret de 35-40 de lei, insa m-am inselat. Recipientul are 200 de ml, dar este putin mai dificil de folosit la final, tocmai din cauza formei dreptunghiulare. Totusi, nu se pierde prea mult produs. In alta ordine de idei, contine 95% materii prime obtinute din substante naturale si nu are parabeni si parafine. Uleiul de masline, glicerina si untul de shea promit o curatare perfecta si un ten hidratat.

    Prima data am fost cucerita de miros. Mi se pare aroma ideala pentru un demachiant. Este in acelasi timp si delicat, si floral, are si o atingere usor fresh. Textura este mai lichida (nu degeaba se cheama cleansing MILK) si are (non)culoarea alb. La inceputul folosirii nu prea m-a convins, mi se parea ca pielea din jurul ochilor imi ramane cam uscata, insa pana la urma e un demachiant, nu o crema. Eu am ochii sensibili si nu am intampinat nicio problema atunci cand l-am utilizat. In 10 secunde rimelul este indepartat, iar cand sunt machiata cu 3 feluri de farduri plus rimel, reusesc sa demachiez totul in aproximativ 2 minute si cu a ajutorul a doar doua dischete. Totusi, daca intra in ochi, ustura si vad cam blurry, insa nu am ulterior ochii iritati. Si machiajul fetei este dizolvat cu succes, dar obisnuiesc sa folosesc si un cleanser dupa el, just in case.

   De la data deschiderii, demachiantul trebuie consumat in 6 luni, asa ca nu trebuie uitat in vreun colt, insa nu cred sa-l uit vreodata in favoarea altora. Sunt convinsa ca-l voi recumpara in viitor, insa acum vreau sa cumpar altul de la Herbagen. Ii dau nota 9 si chiar il recomand, desi la inceput nu ne-am inteles asa de bine. Repet, pe langa faptul ca e eficient, miroase superb!






Kissez!



Comentarii

  1. Singurul lucru neplacut intampinat cu acest demachiant a fost,asa cum ai spus si tu, comportamentul sau la demachiera ochilor. M-as fi asteptat sa fie ceva mai bland.Pentru ten este bun dar pentru ochi prefer sa recurg la alt demachiant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru pielea din jurul ochilor mi se pare ok, doar ca trebuie sa fiu atenta.

      Ștergere
  2. Pentru ten l-as lua cu siguranta insa momentan oscilez intre Byphasse si lotiunile micelare.Am o lotiune micelara Yves Rocher inca nedesfacuta pentru ca mai am 2 demachiante inca incepute si astept sa vad cum ma inteleg cu aceea si dupa vad catre ce alte demachiante sa ma indrept :))
    Pentru ochi am observat ca in afara de demachiantele speciale si lichide nu ma inteleg cu altceva si uneori si cu acelea ma ustura ochii.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am vrut Byphasse, insa este mare si daca nu mi se potriveste nu stiu ce fac cu el... Si eu sunt foarte gingasa in jurul ochilor, dar acesta e ok.

      Ștergere
  3. eu ma demachiez cu ulei de migdale dulci, este si ieftin si curata foarte bine..singurul minus este uleiul pe care il lasa pe fata insa dupa ramane catifelata

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o sa trec pe uleiuri in curand, dar vreau sa le folosesc in locul cremelor.

      Ștergere
  4. daca miroase bine,atunci sigur il i-au si eu!si sticluta imi place!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ambalajul arata bine, iar daca are si un miros placut si e si eficient...clar merita :)

    RăspundețiȘtergere
  6. produsele care arata bine au o mare influenta asupra mea,iar acest review ma face sa il cumpar.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat de bine arata!
    Chiar pare foarte scump si luxos!

    RăspundețiȘtergere
  8. L-am vazut si eu in Kaufland insa nu am crezut ca este asa de bun.

    RăspundețiȘtergere
  9. L-am folosit si eu, mi-a placut mult!

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu am folosit acest demachiat o perioada si mi-a placut mult. Acum de cat folosesc lotiune micelara ca sa ma demachiez l-am cam ingnorat. Bine ca mi-ai amintit am sa-i fac si eu un review pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  11. Este foarte bun.. si eu l-am cumparat

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna:) Am avut si eu demachiantul asta si mi-a placut foarte mult!:)
    Abia acum ti-am descoperit blogul,dar te-am adaugat!:)
    Daca vrei,arunca o privire la mine.Sunt inca micuta:)
    ciocolatacuzahar.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, mersi pentru interesul acordat. o sa vin la tine in vizita :).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla