Treceți la conținutul principal

Aparate de ras de unica folosinta Cien - review

   Hey! Mi-am dat seama ieri ca mai am o postare restanta chiar de prin decembrie(!!!), asa ca am cautat repede pozele in calculator si m-am apucat sa scriu :).

    Aparatele de unica folosinta de la Cien pot fi gasite in magazinele Lidl, costa 10 lei si sunt in numar de 4. Am observat ca sunt doua tipuri, albastre si roz, insa, spre rusinea mea, nu m-am uitat daca diferenta se aplica si in alte aspecte, exceptand culoarea. Bineinteles ca eu le-am cumparat pe cele roz.


     Imi place faptul ca fiecare aparat are 3 lame, ceea ce-l face mai eficient, ca manerul este mat si nu aluneca din mana uda, capul aparatului este usor mobil. Nu-mi place faptul ca mi se pare putin prea voluminos, ii lipseste banda cu aloe (asa cum au preferatele mele de aici) si mi se pare ca indeparteaza parul nedorit mai greu. Nu sunt rele, insa nu le voi mai cumpara decat ocazional, in cazul in care nu gasesc Bic cu aloe. Nota mea e 8!








Kissez!

Comentarii

  1. Le-a avut si sora mea si a fost multumita de ele. Ea a fost atrasa mai ales de aspectul lor :)) Eu am optat pentru un aparat de ras negru, nu mai retin exact firma, dar este tot un produs exclusiv Lidl. Am dat 20 de lei pe el si m-a tinut foarte multa vreme. Pot spune ca s-a ridicat la nivelul celor de la Gillette, care costa 50-60 de lei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca sunt roz, noi ce sa facem?:))
      Imi aduc aminte ca ai scris despre aparatul acela ;)

      Ștergere
  2. Preferatele tale sunt super (cele cu aloe), lasa pielea fina spre deosebire de restul incercate. Singura problema e ca sunt prea fixe...m-am taiat de multe ori :)) Mai am insa 2 ca sa reinnodam relatia :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu ma prea tai cu ele, poate si din cauza ca m-am obisnuit. Sunt vreo 2 ani de cand tot le folosesc :) Ma bucur ca ti-au placut si tie.

      Ștergere
  3. Si eu am o atractie neobisnuita fata de ambalajele roz (haine prea putin, dar la ambalaje altfel discutam)...orice ar fi, trebuie incercat, marketingul asta ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Nici eu nu prea am haine roz, doar cateba tricouri si 2 pulovere, dar imi place culoarea in sine.

      Ștergere
  4. eu folosesc Astor,simple...nu au nici o banda cu aloe,dar sunt super eficiente,indeparteaza tot parul nedorit,si nu sunt chiar de unica folosinta...eu le dau 10 cu felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu creste parul tepos? Asa patesc eu de la marea majoritate.

      Ștergere
    2. nu...chiar nu am probleme cu parul...imi crese si destul de greu pe picioare...vara,de exemplu,ma epilez cam la saptamana,dar in ultimile zile,e putin cam vizibil,dar daca nu plec de acasa nu e nici o problema. :)

      Ștergere
  5. cele cu aloe le-am folosit si eu sunt mai de calitate!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  6. mai am cateva sedinte pentru unele portiuni ale corpului,acum doar pe maini ma mai fac cu lama,o vreme le-am folosit si eu pe cele cu Aloe si chiar sunt mai bune decat cele pe care le foloseam eu inainte.acum am un epilator foarte bun Sunko 302;si e roz!!!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla